We weten maar al te goed hoe het gaat. Je koopt tickets voor je vrienden en achteraf kom je te weten dat er eentje is vergeten vertellen dat hij toch niet meekan. Super vervelend, maar het gebeurt. En meer dan je zou denken!
Het goede nieuws is dat we weten dat het gebeurt. Dankzij Fan Guarantee betalen we je, onder voorbehoud van onze algemene voorwaarden, binnen de 72 uur na je reservatie terug, zonder dat je een reden moet opgeven. Het enige dat je moet doen is via je Ticketmaster-account een terugbetalingsaanvraag indienen bij onze klantenservice. Ook voor al je andere vragen over het terugbetalingsbeleid van Ticketmaster kan je bij onze klantenservice terecht.
Ik kocht mijn tickets langer dan 72 uur geleden – kan ik nog een terugbetaling krijgen?
72 uur na de aankoop van je tickets zijn deze niet meer terugbetaalbaar. Je kan het ticket dat je niet meer nodig hebt wel doorverkopen vanuit je Ticketmaster-account.
Het event waarvoor ik tickets had werd geannuleerd – wat nu?
Indien een event definitief wordt geannuleerd zullen we je terugbetalen. Je ontvangt in dit geval van ons een mail met verdere instructies. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.